CÁRCERES DE MULHERES - Terceiro obradoiro no Mentireiro da Crunha

As mulheres enfrentamo-nos a repressom da nossa liberdade física, psicológica, social e visual de crianças . No obradoiro "Cárceres de Mulheres" imos explorar os espaços que nos destroem e tamém os que nos liberam através da reflexom e criatividade da imagem.

Este obradoiro terá lugar o próximo sábado 20 de avril no Mentireiro (beiramar, 12), bar feminista da Crunha onde levamos organizando obradoiros desde fevereiro deste ano.

De 11h a 18h30 reflectiremos sobre os diferentes cárceres de mulheres com os que nos encontramos ao longo da nossa vida. Construiremos combinações de texto e imagem que partilharemos com o resto e criaremos respostas visuais libertadoras.

Podes utilizar qualquer tipo de câmara e aconselhamos que tragas tamém o cabo conector para computador para podermos ver as imagens.

Imos utilizar textos e imagens por volta da temática de cárceres de mulheres polo que se tens alguma sugestom ou che apetece mostrar algo específico ao grupo sinte-te à vontade de o trazer.

Acostumamos a comer juntas num restauratne próximo e de preço económico. Se tens interesse em te unir a nós faz-nos saber como mui tarde o sábado 20 a primeira hora.

O custo do obradoiro é de 12€ dos que parte serám destinados à plataforma cidadá Proxecto Cárcere que procura a recuperaçom do antigo cárcere da Torre como centro sociocultural e da memoria para a cidadania da Crunha. 

Para conhecer mais sobre Proxecto Cárcere fai clik sobre o seu logo
 
 Qualquer pergunta que queiras fazer podes contactar Ffotoeduca no fotoeducagaliza@gmail.com ou 678 381 459

até já!









Comentários

Mensagens populares